Då var det gjort!

Yes.. tog årets första dopp idag!
Var jävligt kallt, men så säger jag alltid, skönt vart det till slut :)

Igår var det kalas med älsk och Sudden, var på chupitos och kalasade. Riktigt nice, som vanligt. Haha!

Var även på Barcelonas högsta topp igår, Tibidabo.
Snacka om att bli kär i staden på nytt när man såg den utsikten. Vägen upp var ju mindre rolig, och dyr. Men värt varje slant :)



Så nu ska jag springa iväg göra iordning min matlåda för imorgon och sen blir det filmkväll och mys! <3


Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, vad kul det låter :) Jag kommer nog inte bada alls iår. Det är för kallt!

Hoppas du mår bra annars :) Puss

2009-06-08 @ 02:26:28
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0