Filmer

I måndags kollade jag och David på ''PS.I love you'' jävligt grym film, en riktigt gråt film. Men budskapet i filmen var helt oroligt bra. Fick mig att tänka på alla jag har, familjen, vännerna, david alla.. hur glad jag är över det. Efter filmen fick jag även hemlängtan till alla :)

Sen igår var jag iväg med några flickor från jobbet och såg ''Män som hatar kvinnor'', på en spansk biograf, och i vanliga fall så dubbar dom ju ALLT, men inte denna gång. Då var det orginal röster, skönt att se en svensk film! Dessutom var det en riktigt bra film. Blundade några gånger då väldigt äckliga scener kom, men Den rekomenderar jag verkligen, eller ja, jag rekomenderar Båda filmerna!! :)
 
    

Kommentarer
Postat av: Jenni

Måste ta & se båda två! Jag är lite efterbliven du vet ;)

Saknar dig med! :( <3

2009-06-14 @ 13:35:23
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0