Finally!

Sitter här.. på soffan och väntar på att nedladdningen ska ta slut..
sitter nämligen och laddar ner the sims 3.
Självklart på lagligt sätt, haha! :)
Har tagit några timmar men nu är det sista slut spörten, yeay!

Nåja, annars då?

Vet inte om det hänt så mycket, jag har bytt från the studio. Äntligen!
Så nu sitter jag på Comhems kundservice, gah!
Hur tråkigt och blä det låter så är det hur kul som helst, och en massa nytt och folk har man träffat. Love it!

Annars har det faktiskt inte hänt mycket mer, suttit på utbildning i nästan två veckor så är precis satt i drift, så har inte gjort så mycket.. Igår köpte jag iofs en ny klänning, fin somarklänning som jag ska bo i! hihi
Lägger upp en bild när jag hinner, ska nämligen springa iväg och fixa en mat låda och ut på en kvällspromenad i kvällsvärmen! Mahaha! :)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag fick Sims 3 med posten här om dagen (jag hade bokat den på cdon), testade en stund i morse men det är så sjuuuukt avancerat! =P Efter ett par bira ikväll blir det nog lite enklare.

2009-06-06 @ 14:47:41
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Oskar Andersson

Hah, Sims 3 har ju varit ute på annat sätt i 2 veckor!

Lite segt att det saknas massa saker, som tillexempel pets :(

2009-06-07 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0