30/3 2009

Jag fattar mig kort då jag mår galet dåligt, och tänkte lägga mig i sängen och kolla på en film och sen kanske sova..

I fredags var jag Malin och David här hos oss först och snackade massa skit sen drog vi till chupitobar.. Började dock må illa och vi drog hem runt 2 tiden.

sen på lördagen skulle David jobba sitt första natt skift, så han drog vid 18 tiden och jag velade om jag verkligen skulle ut eller inte.. men tjejerna lyckades övertala mig så det vart en girls nightout.. väldans nice! Var på Ribelinos, eftersom det var Idas första lista där och det skulle firas! Sen när jag väl kom hem, somnade jag i soffan och sen efter en liten stund kom David också hem vid 8 på morgonen.

På söndagen hände inte mycket.. var väl hemma mesta dels av dagen.. David jobbade natt då också. Så vid 10 tiden släpade jag mig över till Malin för att hämta mitt smink och min väska. Stannade där en timme sen släääpade jag mig tillbaka hem.

Sen blev det måndag igen.. dåligt! Vilket betyder Davids sista natt skift!! <3
Har längtat efter den här dagen, för imorn får jag sova med honom igen.. har kännts så tomt här hemma!

Doooock.. så mår jag illa som fan!
Skulle ha mött upp Malin för en öl och skitsnack men jag kan inte ens sitta upp.. ligger i sängen nu, enda sättet att inte få ont i magen! Känner mig helt dålig.. missat en massa jobb dagar den här månaden och massa skit.. tänk om jag blir av med jobbet, vad gör jag då?
Pga vad?! Varken jag eller läkarna vet det.. jävla bajs! :(

Aja.. nu blir det väl film, sen lite prat med David och sen sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0