Beach 09?!

Varför gör jag alltid så här mot mig själv?
I början av året tänker jag alltid att jag ska börja träna, och jag ska börja träna snart.. men icke.
Så (stress) beach 09 here i come... running. Gah, och dessutom när jag bor här, där sommaren i stort sätt är här om en månad och kan lägga sig på stranden och sola. Hmm.. snabba puckar, av alla dess sorter och metoder får det bli!

Fast cred till mig, när jag kom hem, så diskade jag och sen drog jag ner täcket på golvet att ha som underlag och så satte jag igång och tränade. Snacka om PAIN! Plågade mig själv, tills jag bokstavligtalat dog, haha. Njae kanske inte riktigt, men det känndes bra!


Känner mig alltid så mycket lättare och gladare efter ett litet träningspass.. och det är lite, och ofta. Jag gör olika övnigar, i 15-20 minuter. Och det ska göras varje dag. Snart ni, då får jag börja blogga om bodybuildning...
Gah, då skulle pappa bli glad! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Saknar dig också!!



När du kommer hem ska vi rocka LE RASMUUUUUS!! ;)

2009-03-04 @ 18:43:29
URL: http://jennnifeer.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hahaha, tack för den. ska jag tolka det där som att jag är alkis då eller? ;)

2009-03-04 @ 19:17:18
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0