Dålig uppdatering!

Sorry för den dåliga uppdateringen den här vckan.. har haft ganska mycket för mig.

Så i lördags som sagt hade vi min fest, började med en förfest hemma hos några tjejer från jobbet.. drack lite vin och snackade skit, vi var väl runt 12 personer kanske. Sen efter det så drg vi oss vidare till ribelinos, en stor klubb med ute terrass, vilket var jävligt nice med tanke på hur äckligt varmt det var inne :)
Och där stannade vi tills kl 5 halv 6 kanske, sen var det bara att släpa sig hem!

På söndagen var min Riktiga fördelsedag, vilket betydde, presenter och frukost (fattiga riddare) på sängen av älskling.. Fick en klocka som jag hade sett tidigare och vart totalt förälskad i..en mixer så jag kan göra mina smoothiesar på morgonen, ett spel och en titan tändare.. tyckte jag verkligen om.  Så på kvällen gick vi ut och åt middag på våran favorit restaurang.

resten av veckan har jag väl bara jobbat, om man bortser frå igår och idag, i stort sätt suttit hemma och väntat på att min läkare ska ringa.. så nu får det vara nog.. ska äta upp min mat sen ska jag gå dit och fråga vad det är som händer!

Så nu måste jag skynda mig helt enkelt! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

kjolen är från Gina Tricot :P

2009-03-28 @ 16:19:27
URL: http://sannakoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0