Go'morn!

Hellou alla!

Kan inte påstå att det är pigga och glada Miina som sitter här, morgon bloggning vet jag inte om jag tyckte om. Men vad ska man göra. Känns skönt att vara uppe iaf. Gick upp halv 7 för att duscha och äta frukost med David som för övrigt redan åkt till jobbet.

Aja, har ingen som helst lust att dra till jobbet för att vara ärlig. Vill bara stanna hemma, kura ner mig i sängen och drömma mig bort.. Men, jag får väl köra en catnap när jag kommer hem..


Har inga som helst planer idag heller, orkar nog inte dra ner på stan, eftersom det ser ut som att det kommer börja regna när som helst, och regn i barcelona är inte att leka med. Det kommer på 2 minuter och sen är det som att himlen ska falla ner och sen helt plötsligt är det borta igen, och har man gått ute så ser det ut som man har tagit ett dopp i havet eller något. Saknar dom här små skurarna man fick när det var vår i sverige... Gah!

Men, ha en bra dag.. nu blir det en kopp te, sen jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0