Härlig helg!

Kan inte klaga på helgen direkt.. har varit helt underbart kul.

Fredagen började med en galet lång rundtur på stan med Malin, då vi skulle införskaffa oss strumpbyxor och underkläder. Och sen på kvällen vart det kalas, förfesten var hos mig, Malin, Tove, Hanna och Frida kom över på lite skitsnack och allmänt trevligt kväll. Sen gick vi vidare till Obama där vi träffade upp Malins pojk, och Tove och Frida lämnade oss.

Så en kväll på Obama kan man aldrig klaga över, hur trevligt som helst, och hemgången är ju en annan historia me att jag och David små plankar på bussen så chaffören blir arg och sen skiter han i oss och vi får åka med, haha!

Lördagen började mindre bra, vaknade vid elva, gick dock inte upp förrän halv ett. Åt frukost, sen skulle vi gå ut eftersom det var värsta solen. Men så började jag frysa så jag skulle bara värma mig lite fort under täcket och somnar. Sen när vi väl vaknar är kl halv åtta.. GALET. Då var det bara att laga middag och sen fundera på om man ska ta en hemmakväll eller ännu en ute kväll.. Gissa vilket vi valde..

Yes, en utekväll till. Fast med Sudden och Linda, då hamnade vi på Chupitos - Gato Negro. Snacka om niiiiice ställe!
En shotbar med as coola shotar. Jag började med en Harry Potter, en tequila liknande shot, fast med en apelsin skiva som dom häller socker på och sedan tänder eld på samtidigt som dom strör över något som glittrar. Och min nästa var en Titty Twister (älskar namnet) den var nästan godare, och var rosa röd med massa grädde på... MUMS! Dom andra vet jag inte ens vad som tog, dock så vart det inga fler eftersom vi var där lite väl sent och sen stängde dom..

Men men, idag har vi bara varit hemma och tagit det lungt, så som man gör på söndagar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0