Klippt och min dag!

Yeay, jag har äntligen klippt mig.. Tog mig mod och bokade en tid i torsdags tills igår, och jag gick omkring hela dagen och var dö nervös. Beställde en tid hos en holländsk bög, som var den grymaste jag träffat på att klippa.
Dock inte bättre än Sanna på schamponeringen! <3

Så alla, kan ju säga att jag är kort.. Jag är korthårig! klippt en bob. Dock en längre bob självklart haha, ville inte ha den kort kort, efetrsom jag inte trivs barnackad liksom, men men, kanske ändrar mig någon gång. Så ja.. hihi!


Och alla som inte vet!
Så är det min födelsedag imorgon! Whiiiiie! Så ikväll blir det fest! Tjejerna från jobbet och sudde och linda ska ju kalasa :)
Känns helt galet att det redan är min födelsedag, känns som inte alls länge sen vi virade min 20 års dag liksom.. läskigt!!

Men men, nu ska jag börja fixa lite här hemma, ta en dusch och sen gå ner på stan tror jag. Känner inte för att sitta hemma..
Jag är ju ensama hemma trots allt, då David jobbar tills sju ikväll.. så lite tråkigt är det ju..
Tur att han är ledig imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i efterskott ;) Visste väl igår hos kussen att det var ngn jag glömt! Kramis

2009-03-23 @ 09:37:30
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0