Måndag..

Helgen har varit helt underbar, kalas med tjejerna på fredag, på Espit Chupitos och sen på lördag vart det ju Shopping med David, köpte mig en T-shirt frå Newyorker och en tunn vår/sommar jacka från H&M, David köpte också lite saker på H&M två tunna långärmade tröjor, fin fina!!
Btw, så hade vi 22 grader i lördags också, sånt gillar jag!!
Sen på kvällen tog vi några drinkar på vårt lilla mojito bar här på hörnet..

Sen på söndagen drog vi ner på stranden och träffade Malin och alla andra och bara hade kul med öl och kort spel dock så blåste det som utav bara helvete, så drog hem ganska snabbt också.. Och självklart en middag på Pizza Hut.. så himla gott! :)

Sen idag har jag väl inte gjort så himla mycket, eller jo, haha!
Var och jobbade sen kom jag hem, satte mig i solen i en halvtimme ute på terrassen och bara njöt och sen när  solen gick bakom ett hus så gick jag in och stor städade allt, eller ja, inte köket, tar det sen. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att golvet ska torka vilket måste gå ganska fort eftersom jag har terrass dörren öppen :)

Ska skutta bort till köket nu och äta en macka iaf.. dör av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0