Snacka om putt-torsdag!

Knatade ner till stan igår, även om jag inte var helt fit for fight, men jag behövde foundation och en nagelfil, efetrsom jag tappade min (gjord av glas) och den gick i tusen bitar.
Så vi gick ner till Sephora, och snacka om en chock när vi kom ner till nedervåningen, det var Gigantiskt!
Så jag köpte min foundation, min nya fins rosa fil självklart också i glas och ett svart nagellack eftersom jag glömde min bebis i sverige. Och betalade och sen gick vi till corte ingles för att kolla på en mixer och skålar.

Sen när vi skulle betala allt så säger kassaaparaten att mitt kort är ogiltigt (WHAT?!), vad menas med det, hade ju precis betalat på Sephora?!
Och det gick verkligen inte, vi testade olika kassor och rengjorde magnetremsan och allt man kan tänka sig... så då drar jag ut och går till en bakomat och även där OGILTIGT med stora bokstäver på skärmen!
Då kom paniken.. Vad fan har hänt, så slog det oss.. Det är hon på Sephora som har avmagnetiserat min kort, eftersom så som det står på Åhlens på disken '' läg inte kortets magnetsremsa neråt här'', står det samma sak hos dom och då har hon lagt Alla mina kort så.. jaha?! vad ska jag göra nu..

Ska springa till banken u på n gång och fixa ett nytt, men grejen är den att det tar en vecka till 10 dagar att få ett nytt, hur fan ska jag klara mig?!


Jag funderar på att ni kanske kan skänka pengar till mig som en välgörenhet, så att jag kan leva!  Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0