Länge sen en lista var med i bloggen :)

Namn: Romina Serio
Piercingar: Stav genom örat, tungan och näsan
Tatueringar: En på axeln och en två blommor på vaden
Längd: 160 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Mörkbrun.
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Näe, för jag älskar Barcelona
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dom andra
Vilket shampoo använder du: Fructis long & strong
Vilken parfym använder du: Versace Bright Crystal
Vad är du rädd för: Fåglar
Gillar du att tvätta: ..nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oja

SENASTE:
Film du hyrde: Har inte hyrt film på Väldigt länge
Film du köpte: Har aldrig köpt en film
Låten du lyssnade på: Dont haffi dread - Morgan Heritage
Låten du hade på hjärnan: Different places - Gentleman
Personen du ringde: Mamma
Person av samma kön du dela säng med: Jenni
Person av motsatt kön du dela säng med: David
TV program du tittade på: Family guy på spanska
Personen du tänkte på: David
Bok du läste: Läppstiftsdjungeln P
Personen du fick mail av: Bloglovin
Personen du fick brev av: Min Moster
Personen du fick sms av: David
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Lite mer än 4 månader sen..

 FAVORIT
Mat: Pastarätter
Sak att göra: skratta
Sport: räknas shopping? :)
Dryck: saft
Kläder: Jenas
Film: sex and the city

ANTAL
Gånger du varit kär: 3gr
Gånger ditt hjärta brustit: 1gång
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 ggr tror jag
Ärr du har på kroppen: En vid navlen och tre på knät

ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Jobbat och klippt Louise
Var det kul: Alltid kul att klippa!
Hur tidigt stiger du upp: 07.00 varje vardag (typ)
Gillar du att slåss: Helst inte.
Vad ska du göra ikväll: vet inte..
Vad är du allergisk mot: Lakrits och kiwi
Var har du ont: I svanken
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nope
Favorit serie: Nip/Tuck och Gossip Girls
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: OM jag gör!
Är du glad nu: Ja, för snart kommer David hem
Stockholm är: Den bästa staden!
Kan du sjunga: Haha, enligt mig Ja, enligt andra Nej. :)
Mer värt än guld: David<3
Spaghetti eller makaroner: Spagetti helt klart
Ett land jag helst vill besöka: Japan
Ska bli skoj: Att åka och hälsa på alla iSverige
Ska inte bli skoj: Betalningen av hyran
Sparar till: Min flygbiljett
Väntar på: David
Pålägg som gäller: Kaviar och ägg
Dagens dryck: Vatten.

Kommentarer
Postat av: Jenni

den kommer jag att sno sen ;) hihi

2009-03-05 @ 19:21:00
URL: http://jennnifeer.blogg.se/
Postat av: Jenni

vill dela säng med dig med. :D hahaha!

2009-03-05 @ 19:23:58
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0