Halloween festen avklarad!

Igår var det äntligen dags för min och Malins halloween fest.
Kommer självklart lägga upp bilder från gårdagen, så fort jag får tag i några. Hade ingen kamera med mig. Utan det är Malin, Hanna och Jenni jag väntar på :)

Men det var himla kul. Lyckad fest.
Malin var en Broken Doll och jag hade ett blixtlås under ögat. Bilder kommer som sagt :)
Det gick ganska fort att sminka, sminkade Malin, David och mig själv. David hade häftklämmor under ögat och grejer. Haha, himla rolig!

Det var frågesport, lekar och massa mingel och uppdrag som utfördes.
Jag är iaf nöjd. Nu har vi satt en ganska hög ribba för nästa fest, Try and beat us. Mihihi!


Sen idag ska jag, david och hans föräldrar dra på bio, ''flickan som lekte med elden''. Här i Nya tumba scenen.
Fast först ska vi äta ute tydligen. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0