Sego dag.

Igår var ju jag, David och hans familj på Tumba scenen och tittade på ''flickan som lekte med elden''.
Riktigt bra film. Inte lika hemsk som första filmen, men ändå bra.

Sen kom vi hem till mig och tog det lungt med en kopp varm te :)


Idag har faktkiskt inte så mycket hänt. Vaknade ganska sent. Av att Malin ringde, sen gick jag  upp ringde några samtal och sen var det dags för frukost. Sen har vi bara legat i soffan och kolla på tv. Snart ska jag hem till Jenni och sjunga lite sinstar/spela gutar hero. Oc bara umgås.
Senare ikväll kanske jag ska med dom (Jenni och Sanna) och simma lite. Motion simning. Kan tänka mig att det blir skönt.

Nå väl.. ska väl klä på mig och sen skutta över till Jenni.... Det är ju så sjukt långt. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0