Shopping

Idag hämtade Frugan upp mig vid 11 och sen bar det iväg till Farsta C, för shopping.
Och shopping vart det, för hela slanten!!

Vi började på Gina Ticot, där jag inhandlade massa nya underkläder och malin ett par byxor och underkläder.
Sen skulle vi in i massa affärer, men hittade inte det vi letade efter.
Sen kom vi in på BikBok, vilket var premiär för mig, aldrig varit inne i en BikBok affär, men det var kul, haha. Köpte en Pocho kofta, inga ärmar, men med knappar framtill och brunrutig, jättesöt. Kan ta en bild någon dag :)
Och Malin köpte en svart liten klänning, och en tröja i guld, galet snygga!

Sen bar det iväg till H&M, där vi hittade hela Malins klädsel inför festen. (Vilket jag inte nämnt än, haha)
Och jag köpte mascara och ögonfrans serum, så nu ska dom inte vara lika bångstyriga längre.

Efter en längre stund på H&M, och massa sko butiker så skulle vi äta Lunch, och ha en het diskussion om ALLT! Lovely!

När vi hade pratat klart och mumsat färdigt så, åkte vi förbi min kusin och hämtade en bordskiva och sen åkte vi heeem!


Me jag har haft en helt underbar dag tillsammans med den bästa!
Tack för allt idag! <3

Kommentarer
Postat av: Malan

Tack själv darlingen!!

<3

2009-11-28 @ 14:51:14
URL: http://www.123minsida.se/Balla_Malla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0