Ensam...

Sitter ensam hos David just nu. Han drog och tränade och jag skulle egentligen ha träffat Malin, men eftersom hon skulle på middag ikväll så skulle det bli lite tight med tid. Speciellt med tanke på vad vi tänkte göra.. haha!

Men men, har iaf fått min egna dator hemma hos David. Den låter lite med än hans men jag har en bamse stor skärm, och internet är snabbt. Så jag är nöjd :)

I helgen vet jag inte vad jag ska göra.. David ska in till stan och kolla när hans kompis spelar på en krog. Och jag vet inte om jag orkar följa med. Sen imorgon skulle jag ha gått på Maskerad hos mina kusin barn, men jag känner inte för att lägga ner massa pengar på utstyrsel. Speciellt eftersom nästa vecka så smäller det med min och Malins super halloween fest! Haha!

Annars har jag väl inte gjort mycket mer.. I onsdags var vi och kolla på Titanic utställningen. Verkligen värd att se!
I loved it! Jag vart till och med rörd vid vissa tillfällen, för det kändes så äkta!
Vart ju ännu bättre när jag kännde vakten som jobbade där, eftersom han jobbade på grönan samtidigt som jag för typ 2 år sen, och även för 3 år sen. Så vi fick en super rabatt. mihi!
Näe men jag rekommenderar verkligen den utställningen.
Man berhöver inte ens läsa, man går omkring och lyssnar via en audioguide. hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0