Halloween Maskerad!

På lördag gäller det. Då är det dags för min och Malins Halloween Maskerad. Kommer bli så grymt!
Ska sminka Malin, mig själv och David.
Jag och David ska få ett äckligt öga, och Malin ska bli läskig/söt. Kan bli intressent. Slänger upp några bilder på det efter, så ni får se :)
Var på buttericks idag med Jenni och David och köpte hudlim, måste ju kompletera lite, haha!

Imorgon ska jag in till stan med Malin igen, fast då åker vi biil.. skönt!
Ska handla det lilla sista inför kalaset. Malin ska väl kolla lite som fattas för henne utstyrsel osv. Kul med en heldag med Favoriten <3

Annars har jag faktiskt inte gjort mycket alls i veckan.. Kollade på Paranormal Activity här om dagen. Snacka om läskig film. Det jag gillade med den var att spökerna och så inte var dom typiska läskiga varelsena utan det var mer ljud och att det var inspelad mer som en amatör hemma inspelning. I like!

JUSTE!
Vi hemma har ju en uthyrningslägenhet som vi i 10 år hyrt ut till en kille. Som pga vissa omständigheter fick flytta ut. Så nu håller vi på att total renoverar den. Idag fick vi in ett nytt kök/kokvrå, riktigt fint blev det. Och i går var jag och pappa och handlade tapeter till en brun fondvägg och antikvit färg. Vilket var väldigt viktigt att det inte var vanlig vit. haha! Sen köpte vi även färg till listerna och ''tapet'' till köksskåpen. Kommer bli så fint.
Glömde jag säga att jag ska få den lägenheten också? haha
Blir som att ha sin egna lilla etta med föräldrarnas kylskåp.. moahaha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0