Helg... Varje dag?

Nu är det äntligen fredag, vilket betyder att alla vännerna är lediga. Men tänk på mig då, jag har helg varenda jävla dag. Och det är inte kul längre. I början var det skönt att få sova ut och vara uppe hur länge som helst, men nu börjar det bara bli långtråkig. Blä :(

Men men, idag har jag varit på arbetsförmedlingen med Jenni som var så snäll och följde med <3
Skrev in mig där, och sen åt vi jättegod lunch på La Rosa, lax med dillgradinerad potatis. MUMS!
Sen gick vi och köpte godis, som ska räcka ett tag eftersom jag börjat med ett matschema och grejer. Men det funkar.

Men men, ikväll blir det bio med älsklingen och Källe. Ska se den nya Bruce Willis filmen Surrgates. Ska bli kul. tycker alltid om Bruce filmer :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sämst på att uppdatera bloggen är du allt!! :P

2009-10-17 @ 16:42:37
URL: http://www.123minsida.se/balla_malla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0