Natt Blogg...

Nu är jag hemma... efter en kvälls körning med Malin.
Efter min allt för sena middag kom Malin ner och hämtade mig med bilen, och vi åkte upp till Bremora för att hälsa på Knasis och Hampus. Men det var alldelles för kallt för att bli långvarig. Så efter en liten stund hoppade vi in i bilen igen och började åka runt fram tills vi hittade ett liitet ställe att parkera på och där satt vi och verkligen snackade om ALLT mellan himmel och jord.

Sen började energin avta lite så det blev en snabbvisit på statoil för kaffe, och sen tillbaka till vårt ställe, där vi satt och snackade vidare.

Så jävla underbart att bara kunna sitta så där, utan några bekymmer och snacka. Utan att skämmas eller behöva tänka efter med något. Det behövdes verkligen. Att få prata ut med någon som jag verkligen litar på och älskar!

Tack gumman! <3


tidigare idag så har jag bara varit på en snabbrunda in till söder med David och fixat ihop ett matschema och lärt oss lite om kosten med Lee.. Pappas bäste vän och Body builder. Så nu jävlar!! Beach 10 haha.

Men nu ska jag väl kolla lite på TV och sen sova.. för att vakna normal tid imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Malan

Tack själv sweetness!! Det kändes riktigt bra och välbehövligt!



För övrigt kommer du inte vakna i tid i morgon, det gör du aldrig 7sovare ; )

2009-10-07 @ 02:39:51
URL: http://www.123minsida.se/ballamalla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0