Dålig uppdatering..

...I know. Förlåt!

Har liksom inte haft tid känns det som. Haft ganska mycket att göra på sistone.

Men men, i helgen hade jag och David vår Hemvändar fest, med 80's tema. Så jävla nice. Jag klädde ut mig till Boy George, och david till Tom cruise i top gun.
Sen hade vi Madonna, en groupie, jumpa tjejer, axl rose, bon jovi, allmäna 80 talister osv. Så jävla kul kväll :)

Sen har vi fått våra saker från Barcelona nu i månsdags tror jag det var. ÄNTLIGEN!!
Så, nu känns det verkligen som att man har flyttat hem till Sverige. Dock så vart jag väldigt agr och frustrerad på dom som har hand om lastningen, men det fixade sig tillslut.

Annars, har jag haft mycket att ringa och fixa med allt möjlig, telefon tider, läkarbesök, jobb sökningar.. osv osv osv. Hemskt måste jag säga, tycker nästan lite synd om mig själv :P

Men men imorgon blir det iaf första läkar besöket, 10.30 på SofiaHemmet.
Sen blir det shopping med David och Källe. Jeans-shopping för att vara mer exakt. Jag älskar att agera personal shopper, det vet iaf MAX. Snacka om att vi shoppade när vi var ute. Den blev byxor, tröjor, kostymer och massa massa mer. Det måste göras om. Haha

Well well... ska väl vara social igen, kanske käka lite efterrätt med Davids familj. Pannakotta blir det tydligen. Har dock inte den blekaste om vad det är, men vit choklad och grejer. Låter gott, hoppas bara jag tycker det också!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Malan

På sophiahemmet jobbar min mammi :D

2009-09-30 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0