Grönan!

Idag har jag och Jenni varit på gröna lund, så jävla kul!

Vi var som två små barn igen. Åkte in till stan runt 12 tiden, snackade massa skit.
Sen när vi väl var framme, så köpte vi våra åkband, och då var det kört. haha!

Våran första tur fick bli blå tåget, eftersom jenni inte visste om hon mådde tillräckligt bra, sen blev det bläckfisken. Den var mer för att testa om vi klarade av att snurra. Och efetrsom det gick... då satsade vi på stort och testade Insane. Snacka om en åktur... aldrig varit rädd för någon karusell i hela mitt liv, men nu... nu trodde jag det värsta av det värsta. Fick för mig att selen skulle gå av eller att något skulle gå fel, haha.
Men vi lyckades åka den två gånger iaf.
Sen åkte vi självklart massa annat, som sagt. Vi var som två barn.

men men, efter den här dagens upplevelse så känner jag mig helt slut, ska krypa ner under täcket och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-14 @ 19:24:55
Postat av: Jenni

Tack för en underbar dag gumman! :) <3

2009-09-14 @ 19:25:20
URL: http://jennnifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0