Tisdag?

Det är helt sjukt, jag har tappat helt uppfattningen om veckodagarna.
Måste fråga david vilken dag det är hela tiden, eller kolla i min kalender, blir väl så när man är ledig för länge.
Fan varit ledig nu i snart 2 veckor, skönt men vad h ar jag egentligen gjort? NADA!
Vädret har inte varit på topp, även om det varit varmt som satan, så har det varit mulet, så stranden har det ite blivit.
Så har typ bara fixat med lägenheten, städat och packat, packat, packat.
Flyttnissarna kommar ju den här veckan och tar med sig massa flyttkartonger, tror det är 4 stora kartonger, en liten, två dator skärmar och davids dator.. Galet mycket egentligen. Och mestadels består av mina kläder, haha!

Så imorn ska jag förbi mitt jobb och hämta upp min sista check.. Måste även dit för att hämta ett rekomendationsbrev av Jusin :)

Så just nu, sitter jag på terrassen, njuter av värmen och lyssnar på svensk radio. Jävligt nice.
Väntar mest på att mitt hår ska torka så jag kan dra ner till stan och handla det sista som ska ner i lådorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0